GIC believes that a major part of growth is service. We believe that good services generate trust, satisfaction, and loyalty of our customers toward the company. Therefore, we are thoroughly improving ourselves and implementing the best services we can to customers without any charges. These includes:
• Free technical services via telephone
• Free products delivery
• Free on-site set up and installations
• Free training sessions
• Free seminar sessions
• And many more
Consult
นวัตกรรมใหม่ๆ ไม่เพียงตอบสนองการทำงานในปัจจุบัน แต่ยังสามารถรองรับความต้องการในการพัฒนาในอนาคตอีกมากมาย GIC มีบุคลากรที่มีความรู้และประสบการณ์คอยให้บริการให้คำปรึกษาโดยไม่เสียค่าใช้จ่าย ทางเรายินดีนำเสนอโซลูซั่นต่างๆที่จะเป็นประโยชน์ต่องานของท่าน
HOT LINE: 091-5453910 คุณอดิศักดิ์
Recent innovation and technologies can be troublesome for some conservative users. Therefore we provide both telephone technical support and on-site technical support for our customers. GIC Hot Line for technical problem is +6691-545-3910 (Mr. Adisak, head of technical support).